marți, 6 ianuarie 2009

La multi ani buni!

Gata. A inceput 2009.

Am lasat in urma un an care mi-a adus:
* calatoria in Asia,
* jocurile televizate "Chto? Gde? Kogda?" de la Kiev (vedeti aici ultima stenograma),
* un proiect televizat la Moldova 1, Erudit Cafe, care m-a propulsat, fara sa fiu intrebat, pana si in promoul (sau cum s-o mai numi "zastavka" in romana) canalului.
* inregistrarea Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale ca organizatie non-guvernamentala. Iata mesajul meu, in calitate de presedinte, catre membrii acestei comunitati cu ocazia sfarsitului de an.
* succese pe plan profesional si personal ;)

In anul 2008 am avut de a face cu multi oameni rautaciosi, invidiosi, suparaciosi si morocanosi. Pe unii ii cunosc doar dupa nickuri (vezi tu, comunicare in Internet), pe altii i-am privit in ochi, iar catorva chiar le strangeam mana [prieteneste].

Acum, la trecerea dintre ani, imi doresc ca cei rai sa se spele [de pacate], iar cei buni sa se adune.

Imi urez ca in 2009 sa pot ignora mai usor oamenii care ma considera egoist si arogant.
Imi urez ca in 2009 sa pot realiza proiecte serioase impreuna cu oameni care au simtul umorului.
Imi urez ca in 2009 sa am de a face cu oameni care stiu diferenta dintre personal si profesional.
Imi urez ca in 2009 sa fiu mai curajos si mai transant in relatiile interpersonale, sa-mi ajut prietenii si sa fiu indiferent fata de neprieteni.
Asta va urez si voua, indiferent de ceea ce-mi sunteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu