luni, 12 ianuarie 2009

38

În piesa "38" de Pasărea Colibri, care relatează istoria unui tânăr ce-și omoară o amantă, la un moment dat mi s-a părut că aud:
”Habar n-aveam că pot
Cât poate codul 38

Știți la ce m-am gândit? La faptul că în marea majoritate a blocurilor locative din Chișinău codul de la scară este by default ”38”. Adică oamenii strâng bani, își instalează ușă de fier la scară și-apoi nu mai schimbă codul, care de la fabrică este ”38”. Uite așa securitate, uite așa cod universal și omnipotent. Deci, fraza părându-mi logică (mai știi, poate la București s-a întâmplat același lucru), am dat să verific.

Mda, dezamăgire:
"Habar n-aveam că pot
Cât poate Colt-ul 38.
Cu vesta anti-glonț pe ea
Tot sângera,
Tot lăcrima,
În piața din Obor
Eu i-am zâmbit superior
Și asta a rănit-o
Înfiorator.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu