vineri, 15 ianuarie 2010

tocmai acele cuvinte și acele idei de care are nevoie fiecare din noi

Jurnal TV n-are obraz. Ca să-i pui în asemenea încurcătură pe marii politicieni de la noi, trebuie să ai curaj. Recunosc, cu un nod în gât am privit acest reportaj:

Că s-au proptit la cifre îi mai înțeleg. Eu prin clasa a noua când profa m-a întrebat anii de naștere ai părinților mei, mă pierdusem și i-am încurcat. La urma urmei, ce importanță au anii de viață ai poetului, importante nu sunt aceste cifre seci, ci opera pe care a lăsat-o moștenire Bădia Mihai.

Tot ce știe Lupu din Eminescu este: ”Cobori în jos Luceafăr blând, alunecând pe-o rază”, dar el crede că acestea ”sunt tocmai acele cuvinte și acele idei de care are nevoie fiecare din noi”. Să-mi trag palme!

Ministrul Culturii Focșa avea niște emoții mai ceva ca un elev în fața clasei. Mai ales că a uitat poezia. Sau să-l credem că știe multe, foarte multe?

Doar Chirtoacă și Osipov s-au descurcat de minune cu poezia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu