joi, 9 aprilie 2009

Avantajul беспределului

Atât de confuz ca acuma nu am fost niciodată. Toţi caută vinovatul. Internetul e plin de zvonuri, speculaţii, învinuiri, îndreptăţiri. Nu mai înţelegi nimic.
La Moldova 1 situaţia este cu mult mai clară. Domnul Preşedinte vorbeşte rar şi cu fler de înţelepciune, la mintea buneilor care au ieşit şi ei în stradă să protesteze împotriva "tineretului celuianuia care ş-o îeşît din minţi".
Ştirea pe care am aşteptat-o cu nerăbdare toată ziua de luni, că PCRM are doar 60 de mandate în viitorul Parlament, nu mă mai bucură. Pentru că acum nu mai are sens. Opoziţia (ce cuvânt urât pentru mulţi moldoveni) nu mai are nici o şansă la alegerile repetate, la cum s-au prezentat evenimentele în media şi mai ales la Mesager. Aseară, pentru prima dată într-un an de zile, îmi era ruşine că am şi eu o emisiune la Moldova 1.
Şi totul din cauza unor derbedei, cretini, bandiţi, golani, haimanale, vagabonzi, uliţari, gopnici, criminali şi studenţi afumaţi care au făcut ceea ce au făcut şi din cauza altora care i-au lăsat să facă.
Lovitură de stat ziceţi? Pe naiba! Cine a făcut lovitura? Cei trei crai care se sfădeau între ei înainte de alegeri de pârâiau dezbaterile electorale, sau poate Filip Teodorescu cu curtenii săi de la Ambasadă. Şi dacă au făcut tentativă, de ce nu le-a reuşit? S-a opus cineva? Fiţi serioşi.
Ceea ce au făcut derbedeii, cretinii, bandiţii, golanii, haimanalele, vagabonzii, uliţarii, gopnicii, criminalii şi studenţii afumaţi, oricât de trist nu sună acum, este împotriva poporului şi în avantajul PCRM. Clar de la o poştă. Acuma numai să încerce opoziţia să nu ridice mandatele...
Unicul avantaj pe care îl pot vedea acum este că poate mai aude lumea de Moldova şi ne dă voturi la Eurovision. Slabă alinare.

4 comentarii:

  1. Ar trebui sa-ti fie rusine de la emisiunea pe care o ai la Moldova 1 din clipa în care ai început s-o produci...
    S-au tu nu ai văzut cum cei de-acolo și-au bătut joc de opoziție pe timpul campaniei electorale?
    Chiar si emisiunea ta, e facuta pentru a arata cat de bine si frumos e in rahatul asta de tara, ar trebui ca cei ce au demnitate sa plece naibii de acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt de acord.
    In primul rand emisiunea mea (daca pot vorbi de la persoana intai) nu este politica si eu nu am nimic in comun cu cei care fac stirile.
    In al doilea rand emisiunea mea nu este chiar atat de frumoasa ca sa manjeasca ochii oamenilor.
    De ce fac emisiunea asta?
    Tu de "coloana a cincea" ai auzit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca tu și Mircea Surdu să reprezentați coloana a cincea, dar vezi că de află Todercan riști să rămâi fără emisiune.
    Eu am vrut să zic că dacă ați ieși în aceste zile cu o conferință de presă în care să vă deziceți de politica celor de la M1, ar reprezenta un adevărat boom mediatic.

    Și încă ceva, Marcel, în timp ce la parlament se întâmplau grozăvii, cei de la M1 tot transmiteau o emisiune ce nu are nimic cu politica, „Ringstar”. ;)

    RăspundețiȘtergere