marți, 29 iulie 2008

CHGK la Kiev

Dupa Grigori Alhazov si Olga Lopusanschi, uite ca am devenit si eu membru al Clubului Televizat "Ce? Unde? Cand?" de la Kiev, adica de la Televiziunea Ucraineana.
Sambata asta am trecut preselectia, la sfarsitul lunii august - filmarile, prin septembrie - se da pe post.
In echipa in care voi juca sunt 4 ucraineni, 1 belarus si eu, moldovean. Sau 5 rusi si un moldovean. Sau 3 rusi, 2 evrei si 1 moldovean...
Daca va intereseaza despre ce e toata chestia asta, stenograma ultimului joc. Captivant.

2 comentarii:

  1. "iaca"asa EU, iaca dincolo EU....esti bolnav,Tinere! vezi,de te cauta,dragule! ba, mai cata si in oglinda,una adevarata, si priveste cu atentie!
    incercarile tare disperate de "originalitate" nu fac decat sa confirme stadiul avansat al bolii de care suferi...sarmanul de tine.......si de cei care te aud/suporta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dle anonim, Eu acolo, Eu dincolo, pentru ca e blogul meu, si scriu pe el ceea ce fac eu.
    Dar sa stii ca m-ai speriat, chiar planific sa merg la un doctor.
    Spune-mi te rog de ce boala sa ma controlez?

    E invidie oare, ce scrie anonimul asta care nici macar nu are curajul sa zica cum il cheama si sa infrunte barbateste.

    Oamenii puternici ataca idei, oamenii slabi ataca oameni.

    RăspundețiȘtergere