marți, 16 septembrie 2008

Mai traim...

Asa cum colaiderul inca nu a adus sfarsitul lumii, eu aduc cateva concluzii facute recent:

1. Despre fotbal: Selectionata noastra in sfarsit a demonstrat ca vrea, dar nu poate. Eu inainte credeam ca ea poate, dar nu vrea. Vorbesc de meciul cu Israel.

2. Despre libertatea de exprimare: La Moldova 1 intr-un talk-show in sfarsit s-a criticat deschis politica partidului de guvernamant. Chiar daca eroul e un pic prea mandru de asta, e o realizare. In schimb, la emisiunea Erudit Cafe inca nu pot sa utilizez deschis sintagma "limba romana", din pacate.

3. Despre cuc: Pe 4 octombrie la canalul de televiziune "Ukraina 1" se va da pe post emisiunea in care imi fac debutul in Clubul Elitar ucrainean. Capitanul nu m-a lasat sa raspund la nici o intebare, dar am castigat pana la urma. Vedeti, daca aveti unde. Daca nu, emisiunea va aparea in inregistrare pe torrentsmd.com.

4. Despre muzica: Am inteles ca deja de mai multe saptamani se da pe la Booz-Time si pe la Piata Centrala, dar eu abia ieri am realizat cat de virala e "Tomes tu cafe".

Un comentariu:

  1. Da, da... ”Tu cafe” a înnebunit oamenii. Pe care și cum...
    P.S. Mi-au plăcut ”dihotomiile”, ai spirit de observație...

    RăspundețiȘtergere