vineri, 21 septembrie 2007

START CHIORASCU!

Marin Postu e un baiat bun. Are si blog.
Dar iaca ieri l-am vazut intr-un context mai putin placut, la un reportaj de la stiri. Aparea acolo, ciudat, in compania unor tineri, facand... stiti ce? POLITICA. Postu face politica. Iaca asta e cu adevarat o surpriza.

Explic. Mascarada din Partidul Democrat, pentru care PD de fapt a devenit o gazda pe neasteptate, a cuprins cu si mai mare amploare aripa (cornul?) tanara a organizatiei municipale Chisinau. Pe unimedia.md sta stirea cum ca Iurie Chiorescu, impreuna cu "37 membri din cei 51 ai Organizaţiei Municipale Chişinău a Tineretului Democrat" au anuntat despre iesirea din randurile PD.

Opaaa! Tare serioasa organizatie, OMCTD-ul asta! Tocmai 51 de membri avea. Explic - in tot Chisinaul s-au gasit NUMAI 51 de oameni care sa sustina Partidul Democrat. Asta conform sursei... Dar de fapt? De fapt, cei 51 de tineri erau doar membri ai organului de conducere a OMCTD-ului, care are vreo cateva sute bune de membri...

Stiti de ce imi aduce aminte aceasta stire?
...de faptul ca in fiecare an Codreanca castiga tot felul de Campionate Mondiale la dans, iar dansatorii moldoveni abia daca apar in topurile mondiale. De ce? Pentru ca turneele alea pe care le castiga Codreanca in competitie cu alti dansatori din CSI nu sunt decat parte dintr-un fel de circuit mondial. (cu tot respectul meu de rigoare fata de Codreanca si tot ce inseamna asta pentru mandria noastra nationala)
...de faptul ca la Chisinau de Ziua Vinului anul trecut au fost anuntati 40 000 - patruzeci de mii - de turisti straini. Eu cred ca ei s-au imbatat cu totii, pentru ca de ziua vinului abia daca am vazut de tot vreo 30 de mii oameni in piata, dintre care cei mai multi, din nefericire, erau moldoveni.

Dar sa ma intorc la subiect. Apai iaka, baiatu asta, Iurie Chiorescu, care a aparut in PD doar in primavara asta, cand dintr-o ciudata coincidenta aveau loc alegerile pentru Chisinau, a iesit din PD, dintr-o alta ciudata coincidenta, exact atunci cand candidatul PD la postul de primar a decis singurel cum sa faca sa scape si el de partid... sau sa-si faca altul...
Mai in scurt, baiatul asta, pardon, dom' profesor Iurie Chiorescu, este un nerusinat. Pentru ca si-a pregatit iesirea din partid nu cu 2, nici 3 zile inainte, ci chiar de la inceputul intrarii lui in aceasta structura.
Iar atunci cand asta vara, la o tabara organizata si platita de PD, acest "LIDER" de tineret, acest Iurie Chiorescu, isi permitea sa urle cat il tineau bojocii de fata cu 30 de tineri: "Bag p--a in PD!", "Toti din PD sunt p-----ji!",
iar mana lui dreapta (nu va mai spun cine exact) umbla prin tabara si fura telefoanele mobile ale colegilor,
atunci li s-au deschis ochii si celor de la PD. Tarziu...

Asa ca Start Chiorescu, iti inteleg atitudinea si actiunile! Cu nivelul tau de cultura e ok ce faci. START!

Dar, totusi, ce cauta Marin Postu aseara langa acestia?

6 comentarii:

  1. Bine ai revenit, Marcele!
    Imi place stilul tau de a comenta lucrurile si oamenii asa ca voi accesa mai des pagina ta. Doar ca sa scrii. Gaseste timp si pentru asta. Poate ne dai mai multe detalii si despre activitatea EU BAM (ceea ce nu e secret) si cum se comporta strajerii nostri de la hotare.

    Daca doresti, poti sa intri si pe pagina mea http://oleg-cristal.blogspot.com/
    succese

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant, MaRCEL. toata lumea stie ca esti frate cu Jenel si ca n-ai treaba cu TD. oare de ce ai scris despre Chiorescu in asa hal? pentru ca tea rugat Oleg sau pentru cu Iura e drugul Marinei? :) imi interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sunt frate cu jenel. de la el am aflat multe detalii din textul de mai sus. nu ascund asta.

    si cu siguranta nu m-a rugat nimeni sa scriu ce am scris.
    mai ales ca blogu meu cu siguranta nu are rezonanta necesara pentru a interesa pe cineva :)

    doar ca ceea ce mi-a spus frate-meu mi s-a parut prea strigator la cer ca sa tac. de aceea si m-am expus pe subiect.

    continuu sa cred ca in textul de mai sus am scris tot ce am avut de spus si sper ca am fost destul de clar.

    din pacate sau din fericire nu il cunosc pe Chiorescu altfel decat in politica. asa ca nu pot sa ma expun asupra relatiei lui cu Marina, care de altfel e o tipa simpatica si cu siguranta nu accepta comportamentul prietenului ei de la tabara de asta vara.

    RăspundețiȘtergere
  4. am inteles. Da, Chiorescu este un tip excentric, prea direct uneori, uneori insolent, nu exclud ca exemplul elucidat de tine la tabara de vara ar fi putut avea loc. Din pacate, nu pot sa confirm situatia de la tabara, pentru ca am lipsit, de altfel ca si tine.
    Insa nu e cazul sa dezvalui persoana lu Iura anume in halul relatat de tine legand ca printre altele mobile cica furate si alte detalii.

    Sunt fotografii unde Jenel & Co se afla pe fonul sticlelor cu alcool. N-am nimic impotriva lui Jenea - chiar am avut relatii destul de bune. Ceea ce vreau sa subliniez aici, e ca fiecare 'tabara' a gresit la summerschool. Si nu e cazul de scris numai despre Chiorescu. Daca se incep dezvaluiri - atunci sa se inceapa cu dezvaluirea comportamentului ambelor parti.

    Iar ref la Marina si Jenel - aici sunt de acord cu tine. N-as spune ca finalul a fost unul din cele mai 'corecte'. Marina a purshit! E parerea mea dintr-o parte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Katya, ma bucur ca ai inteles mai multe chestii :)

    Si eu am fotografii cu mine cu sticle de alcool nu numai pe fundal, dar chiar si in proces de consumare, si chiar si in public.
    E o rusine asta?

    Eu inteleg oamenii excentrici, dar cred ca in politica (or asta vrea sa faca domnul chiorascu) de astazi nu se striga "bag p*la in partidul X" de fata cu tineri in perioada pubertatii. Orice "excentricitate" de asta are limita.
    Iar daca nu se poate retine, sa mearga sa faca teatru, nu politica.

    Iar referitor la mobile - scuze, chestia e concreta si s-a intamplat cu un om pe care il cunosc personal. Nu vreau sa dezvalui mai multe chestii referitoare la marshavenia asta.

    Eu mi-am expus parerea.
    Si unica ofensa pe care poate ca am adus-o dlui chiorascu e ca el este un "nerusinat".
    Sa ma scuze pentru asta daca am atentat la persoana lui astfel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marcel, Chiorescu singur isi va apara imaginea daca trebuie. pe mine pur si simplu ma dezgusta toata treaba asta si de aia decis sa las comentariu. si uncia ce vreau sa evidentiez e ca nu numai Chiorescu a calcat in strachini. Daca nu arerabdarea sau mintea sa se retina e treaba lui,desi perfect il inteleg. si ii inteleg motivele. Pur si simplu, nu numai Iura a vorbit urat, dar si alti compatrioti ai nostri care dreptul moral nu aveau sa zica cuvinte urate despre organizatia din care fac parte sau o conduc :)

    Aici cred ca finisez. :)Merci pentru raspunsuri. Vroiam sa lamuresc niste chestii ref la tine. Salutari lui Jenel din Paris.

    RăspundețiȘtergere