joi, 9 iulie 2009

ŞOCANT! Tot Internetul moldovenesc pe un site

În această seară am avut geniala idee de a căuta site-ul http://www.internet.md/...
Şi... l-am găsit!

Încă câte ceva. blog.md este deja vândut, la fel ca şi spam.md.
Până şi totul.md există - e un motor de căutare (de care am aflat abia azi). Şi, cum era şi de aşteptat, tot.md duce tot acolo.

Dar motoraşul e cam slăbuţ. De cuc n-a auzit.

Mai sunt vândute:
ziar.md (cândva exista şi gazeta.md, acum nu ştiu dacă poate fi preluată adresa, probabil nu)
xxx.md
lupu.md (o pagină complet albastră)

Sunt disponibile:
politica.md
carte.md

Domenurile Internet sunt în general o temă foarte interesantă. Poate voi mai reveni la ea.

5 comentarii:

  1. 1. Ce p..a mea e internet.md? ce debili!
    2. kuk.md la fel e liber, şi zalupu.md la fel e liber

    RăspundețiȘtergere
  2. Is multe domene bune libere, intrebarea e daca iti pot fi utile la ceva.. ;)

    Apropo domenele estea standarte is inregistrate de cybersquatter-i.

    Eu intr-un timp aveam stiri.md, dar am uitat sa-l platesc si nici proiectu nu era gata, asa am ajuns concluzie ca e mai bine sa fie gata proiectu si apoi sa gasesc domenu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo, acest domen foarte demult, cind inca .md insemna "medicine". inainte de ai fi ca identificator a tarisoarei noastre.

    Vezi a.md; b.md; abc.md; s.a.

    RăspundețiȘtergere
  4. ei, deam lupu.md deam e facut. ai fost tu prea rapid sa il cauti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. aha, l-am vazut. simpatic header... ca la americani.

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget